Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

12 Kasım 2013

49 (Forty Nine) (2013) [Türkçe Çeviri] (Tamamlandı)


Adı: 49 / Forty Nine
Romaji / Japonca: 49
Yönetmen: Kyoji Otsuka
Senarist: Shinji Nojima
Yayınlandığı Kanal: NTV
Bölüm Sayısı: 11
Yayın Tarihi: 5 Ekim 2013 - 28 Aralık 2013
Yayın Günü ve Saati: Cumartesi 24:50 - 25:20
Tema Şarkısı: Sexy Zone - A MY GIRL FRIEND


OYUNCULAR

Sato Shori -- Kagami Dan
Nishino Nanase -- Minaduki Mana
Jinguji Yuta -- Inoue Satoshi
Yamamoto Maika -- Takami Sachi
Yasui Kentaro -- Yashiro Kenta
Nomura Masumi -- Kagami Yuko
Konno Mahiru -- Kagami Aiko 
Teranishi Takuto -- Sawamura Shogo
Morita Myuto -- Mochida Jun
Shimekake Ryuya -- Masuyama Kaito
Takahashi Fu -- Hiroi Satoshi
Abe Aran -- Tajima Yuki


 KONU

Dan (Shori Sato) içine kapanık bir lise birinci sınıf örğencisidir. Ne derslerde, ne de sporda başarılıdır. Boş vakitlerini genellikle evde, kendi odasında geçirmektedir. Bir kaza sonucu babası öldükten sonra ruhu 49 günlüğüne Dan'in bedenine girecek ve her konuda doğuştan yetenekli olan babasının başarıları sayesinde Dan'in hayatı tamamen değişecektir. Harika bir şekilde basketbol oynama yeteneği kazanacak ve okulun en popüler kızı olan Minaduki Mana (Nishino Nanase) ile çıkmaya başlayacaktır. Kısaca okulda popüler biri haline gelecektir.

Devamında olacakları hep beraber izleyelim.

---------------------------------------------

Çevirdikçe altyazıları bu başlıkta paylaşacağım.




Bir dizinin çevirisini daha tamamlamış olduk. Bana göre gayet güzel ve sürükleyici bir dizi oldu. Ayrıca her şey arzu ettiğim gibi sonuçlandı.
Takip eden ve beni yalnız bırakmayan bütün arkadaşlara teşekkürü bir borç bilirim. Çok sağ olun. ^^'

23 yorum:

  1. severek izliyorum 49 u ore ore nide yeni bitirdim gerçekten karmaşıktı benim o filmden anladığım szofreni bir gencin hayal dünyası benlik çatışması:) sen olmsan bu çocukların kıymetini bilipte çevirisini yapan yok biliyorum meşkulsün ama kamenin tokyo dizisini bekliyorum final verdi ben hala izleyemedim
    şimdiden kolay gelsin emeklerin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ama biliyorum bazen çeviriye çok ara veriyorum.
    Şu sıra da 49'un kaynak altyazısının çıkmasını bekliyorum, çıkar çıkmaz çevirip paylaşacağım. Kame'nin dizisini ise planladığımız gibi yayınlandığı esnada güncel şekilde çeviremedik. Belki biliyorsundur Mirune ile ortak çevireceğiz onu. Ama bir türlü kendimizi ayarlayamadık. Hem dersleri de onu çok fazla meşgul ediyor, sınavlarının geçmesini bekliyoruz. Bölümleri ayrı ayrı değil de, her bir bölümü yarı yarıya paylaşıp çevirmeyi düşündüğümüzden ilk bölümü bile veremedik henüz. En erken yılbaşından sonraki hafta başlayabiliriz ve başladığımızda çok kısa sürede bitireceğiz, emin olabilirsin. Sonuçta Kame söz konusu :-)

    YanıtlaSil
  3. Asıl ben teşekkür ederim.Gerçekten güzel diziler adamlarda sevimli olunca tamanlanıyor:Bekleyeceğim.Katun beni benden aldı zaten.Koki mi de çıkardılar.Rahatladı johny dede.Çok üzüldük çok.Emeğin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Hana sub bırakmış sanırım. Arisusub bitirmiş sanırım. ama orasıda hardsub yayınlamış. Zamanlama derdi olmasın diye başka dilde çeviren var mı diye arandım. 6 ve 7 italyanca altyazı var :D videodan ing e bakıp çevirebilirim derseniz, 6 ve 7 yi vereyim. arisusub tanda hardsub videoları indirip verebilirim. :D

    YanıtlaSil
  5. Bir süre önce gömülü altyazıdan çeviri yapmaya yeltenmeyeceğime dair kendi kendime söz vermiştim. Çünkü inanılmaz zor geliyor videoyu durdur-çevir-başlat işleri. Ama şu durumda mecburum yani. Başladığım işi bitirmek istiyorum, bitirmek zorunda hissediyorum çünkü. Son çare olarak ben de senin söylediğin şekilde yapmayı düşünüyordum. Senin herhangi bir zahmete girmene gerek yok, elimde zaten faydalanabileceğim farklı dilde soft altyazı var. Yalnızca son bölüm yok, o da çıkar zaten çok geçmeden.
    Kısaca... takip eden arkadaşları biraz daha bekleteceğim, umarım anlayış gösterirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Yok yapmasanızda anlarım aten o işin zorluğunu çok iyi biliyorum :D İşin sonunda diziyi türkçe izlemek varsa beklerim tabiki :D çok teşekkür ederim kolay gelsin sizede^^

    YanıtlaSil
  7. 6.Bölümü izledim.Malum indirme yi bilmiyorum.En rahat senin dizilerini asyafanatiklerinde izliyorum.İnsanların ne dediğini anlıyorum.Yorumlar alt alta .En zorlandığım yer yeppuda.Orda izliyorum bol arşiz gerçekten iyi ama yorum görmek için sayfa atlayacaksın.Bu olay benim için zor.Güzel sıradışı bölümdü.Ergenler çok fena.Zor şartlarda çeviri yaptığını biliyorum ama çeviriyi gören çok sevindi :)Emeğin için çok teşekkürler.Yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Asıl ben teşekkür ederim. Çünkü özellikle teşekkür etmek için üşenmeyip buraya, bloguma uğrama inceliği gösteriyorsun. Genelde insanlar nerede izliyorlarsa, çeviriyi de o site yapıyormuş gibi yanlış bir düşünce içerisindeler. O yüzden emin ol, ben sana teşekkür etmeliyim.
    Senin yorumunu görmeden önce, çok tatsız ve adil olmayan bir şey okumuştum ve moralim epeyce bozulmuştu. Sayende geçti o kırgınlık. Artık alıştım sanıyordum ama her defasında kötü hissettirmeye devam ediyor bir şekilde.
    7. bölümü yarın tamamlamaya gayret edeceğim, umarım vakit bulurum ^^'

    YanıtlaSil
  9. Şuana kadar hangi siteden izlemişsem.En muhteşem film ve dizilerin çevirisi senin yaptıkların oluyor.Ben burayı geç keşvettim.Ancada yorum yapabilirim.Online izleyebiliyorum o yüzden sende kusura bakma :)Ben açıkladım asyafanatiklerinde sınavının olduğunu merak etme.Yeppudaya bişey yapamam oranın sorum bölümü illahlah getirtiyor:)Yazsamda kimse göremez o yüzden:)Sonsuz teşekkürler.Sen olmasan bizim uşakların kıymetini bilen yok çünkü:)

    YanıtlaSil
  10. Sevindim buna. Galiba sen de benim gibi baş rol oyuncularını çok aşırı seviyorsun. Ondandır kesin bu sevgi~~ Çok iyi anlıyorum seni bu konuda ;)

    YanıtlaSil
  11. Johnny dedeninin tek sevdiğim yanı.Bu adamları bizimle buluşturması.Dedenin tüm gruplarını seviyorum,tanıyorum.Çok başkalar,tatlılar.Oyunculuklarıda iyi.Kattun ağır basar sırf kameden dolayı o ayrı.Prlantalar resmen. 8 bölüme kadar izledim.Dizinin takipçileride çok mutlu :) Emeklerin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. İlk olarak diziyi çevirerek bize izleme imkanı sunduğunuz için teşekkür ederim ve uzatmadan soruma geçeyim benim niyetim sıkmak değil sadece merak acaba bu dizinin çevirisine ara mı verdiniz bu konu hakkında bilgilendire bilirmisiniz lütfen ??? şimdi den teşekkür ederim tekrar...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba :)
    Hayır, çeviriye ara vermedim. 10. bölümün henüz sadece yarısını çevirdim. Zaten yan kolonda "Çeviri Durumu" var ve çevirdikçe, eş zamanlı olarak orada güncelliyorum çeviri yüzdelerini. Yarın tamamlamaya çalışacağım ve 10. bölümden sonra hep beraber final bölümünün ing çevirisini beklememiz gerekecek. Ne zaman çıkar bilmiyorum. Bilginiz olsun. ^^'

    YanıtlaSil
  14. kısa sürede yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim farketmemişim üzgünüm söylediğiniz gibi oradan takip ederim sanırım ing. çevirisinin çıkması uzun sürüyor bu konuda yapılabilecek bir şey yok anlaşılan o kadarda sabredebilirim sanırım :) Herşey İçin Teşekkür Ederim İyi Geceler...

    YanıtlaSil
  15. Rica ederim, iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  16. ben, 49 daysın 10.bölumunu izlicem tek cıkan yer burası ama burdada indirmeliymıs indirmeyıde yaptım ama eksık birsey varmıs acılmadı, acaba siz bu sıteye 10.bölumunu eklesenızde burdan izlesem yuklemeye gerek olmasa, nolur bn daha kucuğüm bu indirmeleri pek anlamam:( lutfen, buraya koyun burdan izlim indirmım. lütfen ablacım:( yaparsan çoook sevınırım.

    YanıtlaSil
  17. Ablacım burası online dizi izleme sitesi değil, benim kendi kişisel blogum. Sadece çevirdiğim şeyleri paylaşıyorum burada. 49 dizisinin de altyazılı videosunu değil sadece altyazısını paylaşıyorum. 10. bölümün çevirisini bugün tamamladığım için yaptığın arama sonuçlarında sadece benim blogum çıkmıştır. Maalesef buradan izleme şansın yok.
    Ama çok geçmeden izleme sitelerine yüklenir, sadece çok az bir süre beklemen lazım.

    YanıtlaSil
  18. peki, umarım dediğin gibi olur yeppudaya falanda gelir demi genelde ordan izliyorumda umarım hemen gelir çok sabırsızlanıyorum yınede bnım soruma cevap ayırdığın için tesekkur ederım ablacım:)

    YanıtlaSil
  19. AHH Ben nerelere gideyim.Bir muhteşem dizinin gene sonuna geldik.Böyle kaliteli diziler gelmiyor.Bunların yerine olmuyor yani.Çok güzeldi.Gözlüklü ölseydi iyiydi :.Şaşırdım şok oldum.Meğer bizim tenis prensi fakir 6 kardeşli bir aile çocuğuymuş:).Zengin kızı kaptı.Paranın önemsiz olduğunu öğrendik.Hey say jump reklamını gördük.Shark yeni başladığım dizi.Biraz mutlu oldum.En azından yerini tutmaz.Ama sevdiğim oyuncular var.Sonda kamen teacher ın filmi miydi dizi simiydi onu anlamadım.Neyin reklamı bilgin varsa söylermisin Yoksa beklediğimiz haermi geldi:).Bize bu muhteşem diziyi tanıtdırdığın sevdirdiğin ve emeklerin için çok çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  20. Rica ederim, beğenmene sevindim ^^'

    O gözlüklü kızı ben çok seviyorum. Daha Kamen Teacher'da gördüğümden beri hem de. İyi ki ölmedi. Dişlerinin arasından tıslayarak konuşan öteki kızı seçmediği için gayet memnunum :)
    Shark'ı ben de beğenerek takip ediyorum. Hokuto var zaten, sabırsızlıkla başlamasını bekliyordum.
    Sonda gördüğün Kamen Teacher'ın sinema filminin reklamı. 22 Şubat'ta gösterime girecek. Ama film gösterime girmeden önce, 14 Şubat'ta bir Sp yayınlanacak ve onu da çevireceğiz bir arkadaşımla beraber. Hokuto orada da oynuyor ve Kentaro da. O yüzden ayrıca seviniyorum.
    Takipte kalabilirsiniz yani ;)

    YanıtlaSil
  21. Okızın kanı bana ısınmadı ne bileyim.Demek o değilki takma dişli kızı sevdim yoo.Aksine ben burdyım.O kız aşklarımın yanında gününü gün ediyor.Çıldırım:) .Kamen başlıyor haberinden başka hiçbişey mutlu edemezdi.Harikaaa:).Bekleyeceğim güzel haberlerinizi.Shark dizisini önemsememin sebepleri aşkitolarımız oynuyor.Hele gachiban ımın yıldızı sano kazuma nın takım elbiseli hali beni bitirdi.İnşallah tek bölümlük değildir sevincim kursağımda kalmaz.Kamen teacher için fighting çok teşekkürler birkez daha :)

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...