Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

12 Mart 2017

Talihsiz projem ToGetHer'ı Tamamlıyorum!

Uzun süre önce (5 yıl kadar) başladığım ve bir türlü tamamlama fırsatı bulamadığım bir dizim var benim. Together! Çok güzel bir dizi. Hem çok severek izlemiştim, hem çok isteyerek çevirisini üstlenmiştim. Ama sıfırdan altyazı hazırlamak bir süre sonra zor gelmeye başladı ve her bölüm aralığı uzadıkça uzadı. Bir ara altyazı hazırlama konusunda bana yardımcı olabilecek birilerini aradım ama bulamadım. En sonunda da hepten soğudum ve vazgeçer oldum çeviriden. Öylece kaldı bir kenarda. Toplamda 20 bölümün 14'ünü çevirmiştim, 6'sı duruyor. Yarım bıraktığım çeviriler içinde bir tek bu dizinin çevirisi nihayete ermemiş. İlk bölümleri izleyen ve sonunu merak eden arkadaşlara ayıp oldu biraz. Bile isteye yapmadım elbette ama olsun. Şu an itibariyle sıvıyorum kolları! 6 bölüm kalmış şurada altı üstü!  Kolay olacak diyemem, kesinlikle zor olacak. Ama zor da olsa, geç de olsa başladığım işi bitireyim diyorum. İlk 14 bölümü izleyenler çoktan sonuna dek bakmışlardır ama izlemeyenler ve arayışta olanlar için yeni bir Tayvan dizisi seçeneği yaratmış oluruz. Değil mi?




Bölümleri toplu olarak paylaşacağım bir başlık açacağım. Bundan sonra da her çevirdiğim bölümü o başlığa ekleyeceğim. Üzerinden bu kadar zaman geçmiş, umarım bundan daha da fazla geçmeden tamamlayabilirim.

♥Sağlıcakla dostlar!♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...