Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

26 Nisan 2017

Frankenstein no Koi (2017) (1. Bölüm)

Konu:
Bir profesörün 100 yıl önce yarattığı insan biçimindeki insan olmayan ölümsüz bir yaratık, ormanın derinliklerindeki bir barınakta tek başına yaşamakta ve bir gün insanlarla beraber, insan gibi yaşamanın hayalini kurmaktadır. Tesadüf eseri bir gece başı dertte olan bir kadını kurtarır ve onunla zaman geçirdikçe ona aşık olur.



Yeni sezondan çevirmeyi düşündüğüm dizi, Taisuke'nin Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatte Iru dizisiydi ama bunun ilk bölümünü izledikten sonra fikrim bu diziden yana değişti. Gerçi Kame ve Yamapi'li Boku, Unmei no Hito desu da seçim yapmamı hiç kolay hale getirmedi. Ama bunu seçtim. Çeviren olmazsa -ki olması muhtemel- onlara da bakarız bunların ardından.



İki hafta içinde işlerimin çoğunu tamamlamış olacağımdan şimdikine nazaran daha bol zamanım olacak. Bu diziyi de Samurai Sensei ile eş zamanlı olarak çevirmeyi planlıyorum. Haftada birer bölüm çevirebilirim muhtemelen.


Beklemede kalın. Sağlıcakla...





1. Bölüm altyazısı (12.05.2017)

5 yorum:

  1. Samurai Sensei derken şimdi de Frankenstein'a rastladım bu aralar birazcık şanslıyım galiba hep merak ettiğim dizileri çeviriyorsunuz :) Gou Ayano'nun o kendine has gizemli havasını beğeniyorum. Bu rolde oynayacağını duyunca bundan daha iyi bir isim olamazdı dedim. Konusundan dolayı ilk başta gizem gerilim olur diye düşünmüştüm ama fragmanlarından gördüğüm kadarıyla bu tarz pek baskın olmayacak gibi olsun her durumda merakla bekliyorum ilk bölümü. Çeviri için şimdiden teşekkürler kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dün fazla çeviri başına oturamadım ama birazdan devam edeceğim. Ben de merakla bekliyordum bu diziyi. Aynı şekilde bence de Gou Ayano bu role çok yakışmış. Zaten kendisini pek bir severim. Son kısmı hariç, genel olarak kahkahayla izledim ilk bölümü. Devam bölümlerinde de pek fazla değişiklik olmaz bence. Güzel bir başlangıç yaptı, umarım böyle güzel ilerler. ^^'

      Sil
    2. Bu yorumla konuyu tekrardan okuyunca gözümün önüne masum, komik sakarlıkları olan bir Gou Ayano geldi ve iyice merak etmeye başladım diziyi ^_^ Beklentilerim tür olarak farklıydı ama ilk bölümde iyi bir başlangıç yaptığını duymak sevindirdi. Sabırsızlıkla bekliyorum kolay gelsin :)

      Sil
    3. İkinci bölüm pek ilk bölüm gibi değil aslında konu biraz değişti gibi. Umarım güzel bir senaryo yazmışlardır. Çeviri duyurumda belirttiğim gibi iki hafta boyunca fazla müsait olamadım. Bu haftadan itibaren biraz hızlanırım muhtemelen. Sabırla beklediğiniz için çok çok teşekkür ederim. ^_^

      Sil
  2. Dizi-filmleri genellikle takip ettiğim siteden yüklenince izlediğim için
    diğer yerlerde açıkçası pekte aktif değilim bu yüzden duyuruya denk gelemedim maalesef. Yine de her halükarda keyifle bekliyorum tam umudumu kesmişken dizilerim yayınlanıyor daha ne olsun :) Yoğunluklar, ufak tefek aksilikler her şey hayatın içinde sağlık olsun bizde geldikçe izleriz hatta ilk bölüm gelmişken hemen izlemeye başlayayım teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...