Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

21 Ağustos 2017

Samurai Sensei (2015) (Çeviriyorum) (5/8)



Adı: Samurai Teacher / サムライせんせい / Samurai Sensei
Bölüm Sayısı: 8

Oyuncular:
Ryo Nishikido
Ryunosuke Kamiki
Manami Higa
Ryusei Fujii
Yuina Kuroshima

Yönetmen: Osamu Katayama 
Yayın Tarihi: 23 Ekim 2015 ~ 12 Aralık 2015
IMDB Puanı: 6.9
Tür: Komedi 
Süre: 54 dk
Ülke: Japonya

Konu:

150 yıl önce ölüm emri verilen ve tam seppuku yapmak üzereyken bir anda kendisini günümüz Japonya'sında, ıssız bir yolun ortasında bulan Hanpeita Takechi isimli samurayın başından geçen eğlenceli olayları konu alıyor.




Tamamen tesadüf eseri başladım izlemeye ve bayıldım. İlk bölüme şöyle ucundan bakacaktım güya azıcık, ardı ardına 4 bölüm izleyivermişim. Baktım çevirisi yapılmamış; çevireyim ki birileri belki sırf çevrilmişi var diye izler ve izlerken benim kadar eğlenir dedim. 

Umarım düşündüğüm gibi olur. Sağlıcakla... ^.^

Tüm bölümlerin videolarını şuradan edinebilirsiniz.



Tüm altyazıları şuradan da takip edebilirsiniz.

Keyifli seyirler. ^^'

4 yorum:

  1. İlk çıktığı günden beri seyretmek için sabırsızlıkla beklediğim bir diziydi.Fragmanları kamera arkası herşeyiyle çok eğlenceli duruyordu bir umut çeviren biri çıkar mı derken iki sene geçti :) Şimdi de tesadüfen çeviri yapan bir arkadaş sayesinde sizin çeviriyi üstlendiğinizi duyunca inanılmaz sevindim. Şimdiden teşekkürler ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.^^' Diziyi çok beğendiğim için çevirisiz kalmasına gönlüm razı olmadı. Bekleyenlerinin olduğunu bilmek teşvik edici. Çeviriye başladım. Bölümleri çok seri bir şekilde veremem ama mümkün olduğunca kısa sürede bitirmeye çalışacağım.

      Sil
    2. Fragmanların bizi yanıltmadığına sevindim :) Bu iki ismi bir arada izlemek için sabırsızlanıyordum çeviriye başlamanız bile benim için oldukça önemliydi. Diziyi dünya gözüyle gördüğüme göre şu an benim için beklemek bile keyifli olacak kolay gelsin :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Ama affınıza sığınarak, birazcık bekletebilirim. Diğer dizilerimden birer bölüm çevirdikten sonra 2. bölüme başlamayı planlıyorum çünkü. :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...